Personel Takip Yazılımı
SIMPLE TIME PDKS

Ücretsiz deneyin.

Simple Time personel takip yazılımı ile dilediğiniz yerden
personellerinizin devam durumunu kontrol edin.
Para, kazanç, tasarruf

UYGUN FİYAT

Yazılım lisansı projenize göre ücretlendirilir. En uygun fiyatlandırma planı ile maliyet tasarrufu sağlarsınız.

ENTEGRASYON İMKANI

Kullandığınız sistem her ne olursa olsun esnek entegrasyon seçenekleri ile gerekli verileri sisteminize aktarın.

Destek hizmeti hakkında ikon

UZMAN DESTEK KADROSU

Canlı destek, telefon ve uzaktan erişim seçenekleri ile dilediğiniz anda bir uzmandan destek alın.

OTOMATİK İŞLEMLER

Personellerinize ait raporları e-posta adresinize otomatik gönderebiliriz. Veri transferi ve yedekleme işlemleri de otomatik olarak gerçekleştirilir.

Raporlama Sayfası

Simple Time PDKS, personel takip yazılımı sizlere 25 farklı raporlama çeşidi sunar. Bu raporlar birden fazla başlık altında toplanabilir:

  • Maaş – Puantaj Raporları
  • Giriş – Çıkış Kontrol Raporları
  • Muhasebe Aktarım Raporları
  • Özel Entegrasyon Raporları
  • Sizin Tasarlayacağınız Raporlar
 
Personel Giriş-Çıkış Raporu
Ayrıntılı Personel Bordrosu
PDKS mikro aktarım raporu
Muhasebe Aktarım Raporları
Personel Giriş-Çıkış Raporu
Personel Giriş-Çıkış Raporu
Tasarlayabileceğiniz Raporlar
Personel verilerini Excel'e aktarma
Excel Personel Bordrosu
Excel Dosyasından Personelleri Aktarma
Excel ile Personel Listesi Aktarma
Personel Devam Durum Çizelgesi
Personel Takip Çizelgesi
Excel Personel Takip Dosyası
Excel Personel Takip

Dışa ve İçe Aktarma

Excel ile Düzenleyin

Simple Time PDKS, içerisindeki tüm raporların Excel’e aktarımına imkan verir. 

Belirli alanlarda (Personel Listesi, Hareket Verileri, Özel Planlama) doğrudan Excel dosyasını sürükle bırak yaparak verilerinizi içeri aktarabilirsiniz. 

Raporlarınızı, e-posta adresinize Excel formatında otomatik olarak gönderebilirsiniz.

 

Dışa ve İçe Aktarma

Maaş - Puantaj Hesabı

Simple Time PDKS, gelişmiş vardiya bulma ve maaş hesaplama algoritmaları ile doğru sonucu sizlere verir.

Maaş raporları üzerinde özelleştirme talep edebilirsiniz.

Kullandığınız muhasebe programlarına entegrasyon seçeneği sunar.

 
Personel Giriş-Çıkış Raporu
Ayrıntılı Personel Bordrosu
Fazla Mesai Kontrol Raporu
Excel Fazla Mesai Raporu
PDKS mikro aktarım raporu
Örnek Muhasebe Aktarım Raporu
İzin Türleri Oluşturma
Resmi ve Dini Tatilleri Aktarma
Tatil Günlerini Otomatik Belirleme
Excel İzin Takibi
Excel İzin Takip
Personel Giriş-Çıkış Raporu
İhtiyacınıza Özel Rapor Geliştirme İmkanı

İzin Yönetimi

İzin Takibi

Simple Time PDKS, izin sistemi ile personellerinize saatlik ve tarihler arası izin atamanızı sağlar.

Resmi ve dini tatil günlerini otomatik atayarak zamandan kazanmanızı sağlar.

Ücretli ve ücretsiz izinleri girerek firmanıza uygun bir izin sistemi kurabilirsiniz.

Raporlarınızda izin kullanan personelleri görebilir ve ücretlendirmesini takip edebilirsiniz.

 

Hareket Sayfası

Giriş - Çıkış Kontrol

Simple Time PDKS, hareket kontrol sistemi ile giriş ve çıkış kayıtlarını kontrol altına alır.

Unutulan veya hatalı hareketleri düzenleme imkanı tanır. Düzenlenen hareketler işaretlenir.

Geç gelen veya erken çıkan personellerinizin kayıtlarını otomatik raporlayarak e-posta adresinize gönderebilirsiniz.

 

 
Personel Giriş-Çıkış Raporu
Personel Hareket Raporu
Personel-Devam-Durum-Çizelgesi
Personel Devam Durum Çizelgesi
Personel Hareket Çizelgesi
Personel Hareket Çizelgesi
Excel Geç Gelenler Raporu

Otomatik Personel Takip Yazılımı

Simple PDKS yazılımı, personellerinizin giriş-çıkış saatlerini kayıt altına alır. İşletmenizin çalışma saatlerine uygun olarak bu verileri yorumlar ve puantaja dönüştürür. Tek tıklama ile tüm personellerinizin günlük, haftalık ya da aylık puantaj raporlarına ulaşabilirsiniz.

personel takip yazılımı

Detaylı personel raporlarına tek tıklama ile ulaşın.​

Simple PDKS, personel takip yazılımı sizlere 25 farklı raporlama çeşidi sunar. Bu raporların içerisinde kategori olarak ikiye ayırmak mümkün.

Hareket raporları ve bordrolar. Personellerinizin günlük giriş-çıkışlarını takip edebileceğiniz, geç gelme ve erken çıkma durumlarını tespit edebileceğiniz birçok farklı çeşit hareket raporuna erişin.

Eğer maaş dönemizin yaklaşıyor ve hak edişleri hesaplamak istiyorsanız kişisel, toplu veya ayrıntılı bordrolar oluşturun.

Client lisanslama ile ekibinizle eş zamanlı çalışın.

Personel süreçlerinizi yöneten bir IK ya da muhasebe ekibine mi sahipsiniz? 

Ekibinizdeki herkes eş zamanlı olarak çalışır. Aynı verileri görüntüleyip, işleyebilir. Dilerseniz iş bölümü yapabilirsiniz.

Oluşturacağınız yetkilendirme sistemi ile her kullanıcı düzenlemesi gereken alana erişir. Bu sayede işleriniz birbirleriyle karışmaz ve hataların önüne geçmiş olursunuz.

Uzman destek ekibimiz ile puantaj süreçlerinizi birlikte yönetelim.​

Personel takip sistemlerini kullanmakla ilgili soru işaretleriniz mi var ya da sistemler sizlere karışık ve zor mu geliyor?

Endişelenmenize gerek yok. Alanında uzman yazılım ve teknik destek ekibimiz sizler için hazır. Birçok farklı iletişim kanalından destek hizmeti alabilirsiniz.

Üstelik bireysel çalışabileceğiniz bilgi birikimine sahip olana kadar (90 gün) ücretsiz.

şube bazlı personel takibi

Personel takip yazılımı ile tek bir noktadan, tüm şubelerinizi görüntüleyin.


Birden fazla şubeye sahipseniz, her şubeniz için ayrı yazılım satın almanıza gerek yok. Tek bir yazılım ile tüm şubelerinizi kontrol edin.

Şube ve departman bazlı personel ayrımları yaparak şubelerinizi ayrı ayrı raporlayın. Dilerseniz şubelerinizin yöneticilerini yetkilendirebilir, herkesin kendi şubesini görüntülemesini sağlayabilirsiniz.


Uzaktan cihaz yönetimi ile fiziksel müdahaleye gerek kalmadan personel takip işlemlerinizi gerçekleştirin.

 

Öncelikle Simple PDKS, gelişmiş cihaz yönetim fonksiyonlarıyla işlemlerinizi hızlandırır. Ardından personel kaydı, cihaz saat ve tarihini güncelleme, kişi silme, düzenleme gibi işlemleri cihazın yanına gitmeden yapmanıza olanak tanır.

Bu sayede sizlere ciddi bir zaman tasarrufu sağlar. Ayrıca karışık cihaz ara yüzlerini öğrenmenize gerek kalmaz.


Raporlarınızı otomatik mail özelliği ile yöneticilerinize kolaylıkla gönderin.

 
Raporlarınızı dilerseniz manuel olarak, dilerseniz otomatik olarak oluşturabilmektesiniz. Eğer vaktiniz yoksa ya da bu işlemleri periyodik olarak yapıyorsanız Simple sizlere yardımcı olmak üzere burada.

Zamanlanmış görevler özelliği sayesinde raporlamalarınızı önceden planlayın. Bu sayede Simple PDKS, önceden oluşturduğunuz rapor taleplerini zamanı geldiğinde mail yoluyla yöneticilerinize ya da direkt olarak size iletir.

personel takip yazılımı muhasebe entegrasyonu

Muhasebe programınızla entegre olun, manuel veri işleme yükünden kurtulun.​

Simple Time PDKS, Personel takip sistemlerinden alınan puantaj ve hareket verileri resmi bordrolama için muhasebe programlarına aktarır. Ne yazık ki günümüzde birçok kullanıcı bu işlemi manuel olarak tek tek yapmak zorunda.

Ayrıca, Simple Time PDKS kullanmış olduğunuz muhasebe programına sizler için entegre olur. Böylece otomatikleştirilen puantaj verileri entegrasyon sayesinde muhasebe programınıza aktarır. Son olarak tüm süreciniz otomatik hale gelir ve manuel veri işleme hatalarını engeller. Bu işlem ekstra ücrete tabidir.

personel takip yazilimi destek

Vardiyalı çalışma sistemlerinin kontrolünün ve takibinin size ne kadar zor geldiğinin farkındayız.

Yoğun çalışma takvimleri, birbirini takip eden vardiyalar, personellerin birbirleri arasında vardiya değişimi gibi birçok parametre var. Özellikle bunların hepsini manuel olarak takip etmeniz vakit ve efor kaybına neden olur.
Ek olarak, manuel takipler insan hatasına açıktır ve bunun sonucunda yanlış hesaplamalar ortaya çıkar.

Simple PDKS, vardiyalı çalışma yapılarına da uyum sağlar. Böylece hangi personelinizin hangi vardiyada ne kadar çalıştığını, ne kadar fazla mesai yaptığını sizler için otomatik olarak raporlar.

Yüz tanıma, parmak izi, kartlı ya da şifreli geçiş yöntemlerinden dilediğinizi tercih edin.​

Simple personel takip yazılımı tüm doğrulama türleriyle entegre şekilde çalışır. İster biyometrik veri isterseniz kart ya da şifre kullanabilmektesiniz. Seçmiş olduğunuz doğrulama türü sistemin işleyişini etkilemez. Sadece personellerinizin hangi yöntemle geçiş yapacağı ile ilgilidir.

Ayrıca birden fazla cihaz kullanabilirsiniz. Cihazlar arası veri transferi yaparak personelleri bir noktadan tüm cihazlara gönderin.

Minimum Sistem Gereksinimi

İşletim Sistemi : Windows 7/8/10 (32 bit ve 64 bit versiyon)
İşlemci: Intel Celeron E1200 / Amd Athlon X2 2200
Ram Kapasitesi: 4 GB ve üzeri
Sabit Disk Kapasitesi: 2 GB

Önerilen Sistem Gereksinimi

İşletim Sistemi : Windows 7/8/10/11 (32 bit ve 64  bit versiyon)
İşlemci: Intel İ5 7600/ Amd Ryzen 3  3100
Ram Kapasitesi: 8 GB ve üzeri                 
Sabit Disk Kapasitesi: 4 GB

PDKS ÖZELLİK KARŞILAŞTIRMA

ÖZELLİK

GİRİŞ

STANDARD

PRO

Çalışma Türü Adeti

1

3

Sınırsız

PDKS Cihaz Sayısı

5

20

Ücretsiz Destek Süresi

5 Gün

45 Gün

90 Gün

Giriş Çıkış Takibi

true

true

true

Vardiyalı Çalışma 

1

Sınırsız

Puantaj Hesaplama

true

true

Maaş Hesaplama

true

true

Bordro Oluşturma

true

true

İhtiyaca Göre Özelleştirme

true

Aklınıza takılan bir şey mi var...

Sormak istediğiniz herhangi bir konu için iletişim sayfamızı ziyaret edin, dilediğiniz kanaldan bizlerle iletişime geçin.

Eğer sorunuza acil yanıt arıyor iseniz canlı destek ve WhatsApp destek kanallarımızı tercih edin.

Bizleri ofisimizde ziyaret etmek ve tanışmak isterseniz buradan ulaşın.

PDKS Nedir?

"PDKS", personel devam kontrol sistemlerinin kısaltmasıdır. Personellerin çalışma sürelerini takip etmek amacıyla kullanılır.

PDKS nasıl çalışır?

PDKS, personel takip cihazı ve yazılımı olmak üzere iki ürün ile kurulur. Personel takip cihazları ofis giriş ya da çıkışlarına monte edilir. Personeller belirlenen doğrulama yöntemi (kart, yüz tanıma, parmak izi, şifre) ile geçiş yapar. Akabinde yazılım, cihaz ile ağ bağlantısı üzerinden haberleşerek personellerin giriş çıkış saatlerini veri tabanına kaydeder. Son olarak da veri tabanına kaydedilen personel giriş çıkış saatleri, firmanızın çalışma saatleri göz önünde bulundurularak puantaja dönüştürülür ve raporlanır.

Neden PDKS satın almalıyım?

PDKS bu anlamda diğer ürünlerden ayrılmaktadır. Çünkü personel devam kontrol sistemi uzun vadede işletmelerin yanlış hesaplamalar sonucu yaşayabileceği maddi kayıplarının önüne geçer. Böylece hem ekonomik olarak kaybınızı önleyebilir, hem personel hak edişlerinizi doğru hesaplayabilir ve hem de bu süreçteki iş yükünüzü ciddi oranda azaltabilirsiniz.

PDKS nin şirketlere sunduğu avantajlar nelerdir?

PDKS, işletmenizdeki hak edişlerin doğru hesaplanması için olmazsa olmazdır. Özellikle personellerinizin hak edişlerini yanlış hesaplamanız durumunda şirketiniz maddi zarara uğrayabilir ya da personelleriniz hak edişlerini eksik aldığı için performansları düşebilir. Tam bu noktada PDKS tüm maaş hesaplama sürecinizi otomatik hale getirip, düzenli raporlamaya yarar. Son olarak mesai, fazla mesai, izin, devamsızlık, hafta sonu ve resmi tatil çalışmaları gibi şirketinizin tüm hesaplamalarını göz önünde bulundurur.

PDKS sistemi ile personellerime ait hangi verileri kontrol edebilirim?

Simple PDKS, personellerinize ait giriş-çıkış, maaş-puantaj, izin, devamsızlık ve hak edişlerini otomatik olarak hesaplar ve sizlere raporlar. Ancak bu özellikler modül olarak ayrılmıştır. İhtiyacınız ile ilgili bizimle iletişime geçerek sizlere uygun paketi belirleyebiliriz.

Simple PDKS yazılımını kaç bilgisayarda kullanabilirim?

Bir lisans, bir bilgisayarda kullanılabilir. Eğer işletmenizde birden fazla bilgisayardan personellerinize ait verileri görmek istiyorsanız Client lisanslama sağlanmaktadır. Server lisansınızın veritabanı, client bilgisayarınıza bağlanır. Eş zamanlı verileri görüntüleyebilir ve çalışabilirsiniz. Client lisans ekstra ücrete tabidir.

Simple PDKS yazılımı ile ilgili destek alabilir miyim?

Tabii ki! Simple Software yazılım destek ekibimiz sizler için hizmet vermektedir. Ayrıca lisanslar kendi içerisinde ücretsiz destek süresi de içermektedir.
Basic 5 gün
Standart 45 gün
Profesyonel 90 gün

Simple PDKS hangi veritabanını kullanıyor?

Java dilinde geliştirilen Simple PDKS, MSSQL veritabanını kullanmaktadır.

Simple PDKS kullanmış olduğum muhasebe programına entegre olabilir mi?

Sizler için özelleştirme yapabiliyoruz. Simple PDKS ile kullanmış olduğunuz muhasebe programını entegre edebiliriz. Ek olarak almış olduğunuz ham giriş çıkış verilerini, muhasebe programınıza uygun formata çevirebiliriz. Bu işlem ekstra ücrete tabii olmaktadır.

PDKS sistemi ile vardiyalı çalışmaları takip edebilir miyim?

Evet, Simple PDKS vardiyalı çalışma yapısına uygun olarak tasarlanmıştır. Bu sayede personellerinizin 24 saatlik çalışma içinde hangi vardiya grubunda çalıştığını, ne kadar fazla mesai yaptığını ve devamsızlıklarını takip edebilirsiniz.