Sık Sorulan Sorular

Simple PDKS


PDKS Nedir?

"PDKS", personel devam kontrol sistemlerinin kısaltmasıdır. Personellerin çalışma sürelerini takip etmek amacıyla kullanılır.

PDKS nasıl çalışır?

PDKS, personel takip cihazı ve yazılımı olmak üzere iki ürün ile kurulur. Personel takip cihazları ofis giriş ya da çıkışlarına monte edilir. Personeller belirlenen doğrulama yöntemi (kart, yüz tanıma, parmak izi, şifre) ile geçiş yapar. Akabinde yazılım, cihaz ile ağ bağlantısı üzerinden haberleşerek personellerin giriş çıkış saatlerini veritabanına kaydeder. Veritabanına kaydedilen personel giriş çıkış saatleri, firmanızın çalışma saatleri göz önünde bulundurularak puantaja dönüştürülür ve raporlanır.

Neden PDKS satın almalıyım?

PDKS bu anlamda diğer ürünlerden ayrılmaktadır. Çünkü personel devam kontrol sistemi uzun vadede işletmelerin yanlış hesaplamalar sonucu yaşayabileceği maddi kayıplarının önüne geçer. Böylece hem ekonomik olarak kaybınızı önleyebilir, hem personel hak edişlerinizi doğru hesaplayabilir ve hem de bu süreçteki iş yükünüzü ciddi oranda azaltabilirsiniz.

PDKS nin şirketlere sunduğu avantajlar nelerdir?

PDKS, işletmenizdeki hak edişlerin doğru hesaplanması için olmazsa olmazdır. Personellerinizin hak edişlerini yanlış hesaplamanız durumunda şirketiniz maddi zarara uğrayabilir ya da personelleriniz hak edişlerini eksik aldığı için performansları düşebilir. Tam bu noktada PDKS tüm maaş hesaplama sürecinizi otomatik hale getirip, düzenli raporlamaya yarar. Mesai, fazla mesai, izin, devamsızlık, haftasonu ve resmi tatil çalışmaları gibi şirketinizin tüm hesaplamalarını göz önünde bulundurur.

PDKS sistemi ile personellerime ait hangi verileri kontrol edebilirim?

Simple Pdks, personellerinize ait giriş-çıkış, maaş-puantaj, izin, devamsızlık ve hakedişlerini otomatik olarak hesaplar ve sizlere raporlar. Bu özellikler modül olarak ayrılmıştır. İhtiyacınız ile ilgili bizimle iletişime geçerek sizlere uygun paketi belirleyebiliriz.

PDKS sistemi ile vardiyalı çalışmaları takip edebilir miyim?

Evet, Simple PDKS vardiyalı çalışma yapısına uygun olarak tasarlanmıştır. Personellerinizin 24 saatlik çalışma içinde hangi vardiya grubunda çalıştığını, ne kadar fazla mesai yaptığını ve devamsızlıklarını takip edebilirsiniz.

Simple PDKS yazılımını kaç bilgisayarda kullanabilirim?

Bir lisans, bir bilgisayarda kullanılabilir. Eğer işletmenizde birden fazla bilgisayardan personellerinize ait verileri görmek istiyorsanız Client lisanslama sağlanmaktadır. Server lisansınızın veritabanı, client bilgisayarınıza bağlanır. Eş zamanlı verileri görüntüleyebilir ve çalışabilirsiniz. Client lisans ekstra ücrete tabiidir.

Simple PDKS yazılımı ile ilgili destek alabilir miyim?

Tabii ki. Simple Software yazılım destek ekibimiz sizler için hizmet vermektedir. Lisanslar kendi içerisinde ücretsiz destek süresi de içermektedir.
Basic 5 gün
Standart 45 gün
Profesyonel 90 gün

Simple PDKS hangi veritabanını kullanıyor?

Java dilinde geliştirilen Simple PDKS, MSSQL veritabanını kullanmaktadır.

Simple PDKS kullanmış olduğum muhasebe programına entegre olabilir mi?

Sizler için özelleştirme yapabiliyoruz. Simple PDKS ile kullanmış olduğunuz muhasebe programını entegre edebiliriz. Almış olduğunuz ham giriş çıkış verilerini, muhasebe programınıza uygun formata çevirebiliriz. Bu işlem ekstra ücrete tabii olmaktadır.

SIMPLE ACCESS

Access Nedir?

Access, geçiş yetkilendirmesi anlamına gelir. İşletmelerin güvenliği için kritik önem taşır. İşletmenizdeki kapılardan kimlerin geçebileceğini, gün içerisinde kaç kez ve hangi saat aralıklarında geçiş yapabileceklerini yönetmenizi sağlar. İzinsiz ve tanımsız kişilerin geçişlerini engelleyebilirsiniz.

Online Access Nasıl Çalışır?

Online Access sistemi cihaz ile yazılımın sürekli haberleşmesine ihtiyaç duyarak çalışır. Geçiş yapacak kişi kartını cihaza okuttuğunda cihaz, kişinin geçiş yetkisini yazılıma sorar. Yazılımdan gelen cevaba göre kişiye geçiş izni verir. Bu sebepten dolayı sistemlerin UPS ile desteklenmesi gerekir. Herhangi bir elektrik ya da internet kesintisinde yetkilendirmeler devre dışı kalır.

Offline Acces Nasıl Çalışır?

Offline Access sisteminde yetkilendirmeler yazılım üzerinden oluşturularak cihazlara gönderilir. Gönderilen bu yetkiler cihaz hafızasında saklanır. Bu sebepten dolayı yazılım ile cihazın anlık haberleşmesine ihtiyaç duymadan çalışır.

Neden Access satın almalıyım?

En temel sebebi işletmenizin güvenliğini sağlamaktır. Hem yetkisiz kişilerin geçişini engelleyebilir hem de personellerinizin çalışma alanları harici diğer alanlara geçişini engelleyebilirsiniz.

Access in şirketlere sunduğu avantajlar nelerdir?
  • Anlık olarak işletmenize giriş çıkış yapan kişileri görüntüleyebilirsiniz.
  • Personellerinizin gün içerisinde hangi alanlara kaç kere ve hangi saatler arasında girebileceğini belirleyebilirsiniz.
  • İşletmenizdeki depo, yönetim odaları, arge ve arşiv odaları gibi kritik alanların geçişlerini kontrol altına alabilirsiniz.
  • Access sistemlerinde bulunan elektronik kilitler sayesinde kapılarınızın fiziki güç uygulayarak açılmasını engelleyebilirsiniz
  • Herhangi bir felaket senaryosunda içeride kimlerin bulunduğunu, kaç kişinin olduğunu ve hangi alanlarda olduklarını görüntüleyebilirsiniz.
Access sistemi ile kapı geçişlerini yetkilendirebilir miyim?

Evet, Access sistemi ile kapılarınızdan kimlerin geçiş yapabileceğini belirleyebilir, tanımsız kişilerin geçişi engelleyebilirsiniz.

Access sistemi ile günlük geçiş hakkı tanımlayabilir miyim?

Evet, sadece dikkat etmeniz gereken nokta günlük geçiş hakkı tanımlaması yalnızca Online Access sistemi ile sağlanmaktadır.

Simple Access yazılımını kaç bilgisayarda kullanabilirim?

Bir lisans, bir bilgisayarda kullanılabilir. Eğer işletmenizde birden fazla bilgisayardan access yazılımınıza ait verileri görmek istiyorsanız Client lisanslama sağlanmaktadır. Server lisansınızın veritabanı, client bilgisayarınıza bağlanır. Eş zamanlı verileri görüntüleyebilir ve çalışabilirsiniz. Client lisans ekstra ücrete tabiidir.

Simple Access yazılımı ile ilgili destek alabilir miyim?

Tabii ki. Simple Software yazılım destek ekibimiz sizler için hizmet vermektedir. Lisanslar kendi içerisinde ücretsiz destek süresi de içermektedir. Access yazılımı için 90 gün boyunca ücretsiz destek hizmeti alabilirsiniz.

Simple Access hangi veritabanını kullanıyor?

Java dilinde geliştirilen Simple Access yazılımı, MSSQL veritabanını kullanmaktadır.